XIX Workshop en Comptabilitat i Control de Gestió - Memorial Raymond Konopka

Burgos, 23 i 24 de gener de 2014

El Workshop en Comptabilitat i Control de Gestió es va celebrar per primera vegada el 1991 i des del 1993 s'anomena "Raymond Konopka" en memòria d'aquest professor del Instituto de Empresa. L'edició XIX tindrà lloc els dies 23 i 24 de gener de 2014 a Burgos, organitzada pel Grup de recerca ERGO de la Universidad de Burgos.

El Workshop Raymond Konopka té el propòsit de constituir un fòrum de discussió per a investigadors interessats en els aspectes organitzatius i socials de la comptabilitat. Un gran nombre d'investigadors han ampliat els límits tradicionals de la comptabilitat fins a considerar el seu impacte en les organitzacions i en el conjunt de la societat. És per això que el Workshop valora l'anàlisi de les implicacions socials de la comptabilitat, així como la interdisciplinarietat dels treballs. La interdisciplinarietat es refereix a l'existència de forts lligams entre la comptabilitat i altres disciplines organitzatives (per exemple, direcció estratègica, finances, màrqueting, recursos humans, responsabilitat social de l'empresa o I+D) així com altres disciplines com ara la sociologia, la historia o els estudis ambientals.

Aquest workshop s'ha convertit en un esdeveniment de referència per a la discussió d'investigacions d'alta qualitat en l'àmplia àrea de comptabilitat i control de gestió. Treballs presentats en edicions anteriors del workshop s'han publicat en revistes com ara: Accounting, Organizations and Society; European Accounting Review; Organization Studies; Abacus; Accounting and Business Research; Journal of Management Accounting Research; Advances in Accounting; Management Accounting Research; Accounting, Auditing and Accountability Journal, or Critical Perspectives on Accounting.

Comitè Científic

María Vélez, Universidad de Cádiz
Rui Vieira, Amsterdam Business School

Petició de treballs

El XIX Workshop Konopka convida a trametre les següents modalitats de treballs:

-    Projectes de tesi doctoral.

-    Articles d'investigació en estat avançat (per exemple, articles  a punt de ser tramesos a una revista)

-    Projectes de recerca en fase incipient.

En aquesta reunió haurà dos tipus de sessions:

-    Sessions paral·leles. En aquestes sessions es presentaran i discutiran els articles de recerca en un estat avançat. Serà necessari disposar d'antuvi de la versió acabada del treball. Cada treball disposarà de 40 minuts de temps, incloent presentació i discussió.

-    Fòrums de recerca. En aquestes sessions es presentaran i discutiran els projectes de tesi doctoral i els articles en fase incipient. Cada sessió dins d'aquesta modalitat tindrà dos co-presidents, amb la tasca de dirigir la discussió.

Tots els treballs hauran d'anar acompanyats d'un abstract en anglès (màxim de 500 paraules). Adreça per a la tramesa de resums i treballs complets: Alicia Santidrián (giergo@ubu.es)

Més informació: