XIX Workshop en Contabilidade e Control Xestión - Memorial Raymond Konopka

XIX  Workshop en Contabilidade e Control Xestión - Memorial Raymond Konopka

Burgos, 23 e 24 de xaneiro de 2014

O Workshop  en Contabilidade e Control de Xestión realizouse por primeira vez en 1991 e, dende 1993, pasou a chamarse "Raymond Konopka" en memoria  deste profesor de Instituto de Empresa. A décimo novena edición terá lugar os días 23 e 24 de xaneiro, 2014 en Burgos, organizado polo Grupo de Investigación ERGO na Universidade de Burgos.

O Workshop Raymond Konopka  ten como obxectivo proporcionar un foro para investigadores interesados en aspectos organizativos e sociais da contabilidade. Un gran número de investigadores ampliaron os límites tradicionais da contabilidade tendo en conta o seu impacto sobre as organizacións ea sociedade no seu conxunto. É por iso que o Workshop valora o estudo das implicacións sociais da contabilidade, así como o traballo interdisciplinar. Interdisciplinar refírese á existencia de fortes ligazóns entre a contabilidade e outras disciplinas de organización (por exemplo, xestión estratéxica, finanzas, marketing, recursos humanos, responsabilidade social corporativa ou I + D), así como outras disciplinas como socioloxía, historia e estudos medioambientais.

Este taller converteuse  nun marco para a discusión de investigacións de alta calidade nunha ampla área de contabilidade de xestión e control. Traballos presentados en edicións anteriores do workshop foron publicados en revistas como: Accounting, Organizations and Society; European Accounting Review; Organization Studies; Abacus; Accounting and Business Research; Journal of Management Accounting Research; Advances in Accounting; Management Accounting Research; Accounting, Auditing and Accountability Journal, or Critical Perspectives on Accounting.

Comité Científico

María Vélez, Universidad de Cádiz
Rui Vieira, Amsterdam Business School

Petición de Traballos

O XIX Konopka Workshop invita a presentar os seguintes tipos de traballo:

- Proxectos de teses de doutoramento.

- Artigos de investigación nun estado avanzado (por exemplo, os artigos para enviar a unha revista)

- Os proxectos de investigación nun estadio inicial.

Haberá dous tipos de sesións nesta reunión:

- Sesións paralelas. Nestas sesións preséntanse e discútense traballos de investigación nun estadio avanzado. Serán necesario dispor antes dunha versión completa do traballo. Cada traballo terá un tempo de 40 minutos, incluíndo presentación e discusión.

- Foro de Investigación. Nestas sesións preséntanse e discútense proxectos de teses e artigos na súa fase incipiente. Cada sesión deste tipo terá dous co-presidentes coa tarefa de dirixir a discusión.

Todos os traballos deben ser acompañados dun resumo en inglés (máximo 500 palabras). Enderezo para o envío de resumos e traballos: Alicia Santidrián (giergo@ubu.es)

Máis información: