Maria Amor Barros Del Rio (2020) - Implementing Dialogic Gatherings in TESOLteacher education - Innovation in Language Learning and Teaching. Doi: 10.1080/17501229.2020.1737075
Leticia Blázquez Arribas , Maria Amor Barros Del Rio , Elena Alcalde Peñalver , Concetta Sigona , (2020) - Teaching English to Adults with Disabilities: a digital solution through En-Abilities - Journal of Teaching English with Technology - 1
Rosa Maria Diez Cobo (2020) - Rafael CABAÑAS ALAMÁN, ed., El alma de los objetos. Minificciones, de Ramón Gómez de la Serna. León, Colección Las Puertas de lo Posible, Editorial Eolas, 2019, 304 pp. - Tropelias-revista de teoria de la literatura y literatura comparada - 33: 297-299. Doi: https://doi.org/10.26754/ojs_tropelias/tropelias.2020334043
Alba Fernández Alonso , Maria Amor Barros Del Rio , (2019) - Resilience as a Form of Contestation in Langston Hughes Early Poetry. - Universidad de Zaragoza. Departamento de Filologia Inglesa y Alemana. Miscelanea: 91-106
Maria Amor Barros Del Rio , Beatriz Mediavilla Martínez , (2019) - The European Perception of Foreign Language Teacher Training. Findings on a Survey in 13 Countries. - Annals of Dimitrie Cantemir Christian University. Linguistics, Literature and Methodology of Teaching - 2: 67-81
Maria Amor Barros Del Rio (2019) - Cómo fomentar el espíritu crítico en los futuros docentes de inglés desde la formación: fundamentos y propuestas. - Ikala-revista de lenguaje y cultura - 3
Rosa Maria Diez Cobo (2019) - "Parajes de desolación en la literatura hispanoamericana: la imaginación posapocalíptica en El impostor de Antonio Malpica y Subte de Rafael Pinedo." - CAUCE. Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas: 23-43. Doi: http://dx.doi.org/10.12795/CAUCE
Maria Amor Barros Del Rio (2019) - El sesgo de género en las imágenes de los libros de texto de inglés de educación secundaria. - Cauce-revista de filologia y su didactica
(2020) - Contemporary Fairy-Tale Magic. Subverting Gender and Genre. - Brill Rodopi: 21-31
(2019) - Gender Approaches in the Translation Classroom. Training the Doers. - Palgrave Macmillan: 145-165
(2019) - Women on the Move Body, Memory and Femininity in Present-Day Transnational Diasporic Writing. - Routledge: 141-157
(2019) - Realidades fracturadas: estéticas de lo insólito en la narrativa en lengua española (1980-2018) - VISOR LIBROS, S.L. - 213: 159-172